جوراب آنتی آمبولی AD ورنا با کفه زیر زانو Verna

Verna Anti Embolism Stockings-AD

    • استاندارد: ISO
    • تیپ محصول: پا
    • رده مصرف: شخصی و خانگی
    • رنگ محصول: سفید
    • نوع بسته بندی: بسته پلاستیکی
    • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • منطقه ساپورت: پا
    • ساخت کشور: ایران

وضعیت : موجود

تولید کننده:  ورنا تجارت نیک پی/Verna
2850000
قیمت بازار: سود شما -285,000 تومان
قیمت : 285,000 تومان

جوراب آنتی آمبولی ورنا AD (مدل زیر زانو)

جوراب آنتی آمبولی به جهت پیشگیری و درمان آمبولی و ترومبوز تولید می گردد. ترومبوز به بیماری گفته می شود که در آن یک توده از جنس لخته خون، کلسترول، چربی و غیره در رگ تجمع کرده و باعث انسداد عروق شود. چنانچه این توده در بدن به حرکت بیفتد به آن امبولی گفته می شود. جوراب ضد آمبولی برای پیشگیری از لخته شدن خون و ایجاد این توده ها به افراد ناتوان جسمی کم تحرک و یا بی تحرک و همچنین به افراد کاندید عمل جراحی تجویز می شود. جوراب ضد آمبولی ورنا در سایز ها و مدل های مختلف و در کلاس فشار 1 جهت رفاه حال این بیماران تولید می گردد.این جوراب ها از لخته شدن خون در پاها و ایجاد ورم و درد و تغییر رنگ پا جلوگیری می کند.
جوراب های آنتی آمبولی ورنا جهت استفاده در افراد ناتوان جسمی که توان حرکت ندارند و یا بیمارانی دیگر که در معرض ابتلای به آمبولی و یا ترومبوز هستند تولید می گردند. اندازه گیری این جوراب ها بر اساس دور مچ، دورساق و دور ران است و بیمار با توجه به اندازه و محیط پای خود می تواند سایز مناسب را انتخاب کند. جوراب آنتی آمبولی ورنا با یک کلاس فشار 1 تولید شده و مناسب برای تمام بیماری های وریدی، آمبولی و ترومبوز است.
از دیگر ویژگی های این جوراب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جلوگیری از ورم پا، تغییر رنگ و ایجاد درد

جلوگیری از ایجاد بیماری های دیگر و سکته قلبی

جلوگیری از لخته شدن خون در رگ ها و انسداد های وریدی و شریانی

کمک به بهبودی گردش خون در پا و جرکت بهتر خون از پا به سمت قلب
از دیگر ویژگی های مهم این جوراب استفاده از الیاف طبیعی در نخ های این جوراب است. الیاف طبیعی استفاده شده در این جوراب ضد حساسیت هستند و پوست را اذیت نمی کند. در ساخت جوراب های ورنا از فناوری های نانونقره استفاده شده است. نانونقره موادی است که در سطح نخ های این جوراب ها استفاده می شود تا جوراب ها خاصیت آنتی باکتریال و ضد میکروب پیدا کنند. این ویژگی مهم سبب می شود که در صورت انجام جراحی و یا زخم بودن پوست به هر دلیلی، زخم عفونت نکند. تعریق و رطوبت ایجاد شده به دلیل استفاده از برخی جوراب های واریس و آنتی آمبولی می تواند باعث رشد باکتری ها روی پوست گردد ولی وجود ذرات نانونقره در جوراب ورنا مانع این امر می شود.

چطور به آمبولی مبتلا می شویم؟

همانطور که در بالا ذکر شد ورود هر گونه توده ای به رگ ها که باعث انسداد عروقی شود را آمبولی می گویند. آمبولی با توجه به جنس توده به انواع مختلفی از جمله ترومبوآمبولی (آمبولی خون)، آمبولی چربی، آمبولی کلسترول، آمبولی عفونی، آمبولی جسم آمنیوتیک، امبولی هوا و آمبولی جسم خارجی دسته بندی می گردد. ترومبوآمبولی شایع ترین نوع آمبولی معمولا به دلیل حرکت یک لخته ورید عمقی، بی حرکتی طولانی مدت، عمل جراحی، سرطان و یا مشکلات انعقادی خون حاصل می شود. آمبولی چربی نیز گاهی به دلیل شکستگی استخوان و قرار گرفتن مغز استخوان در برابر جریان خون است. آمبولی ها می توانند به اعضای مختلف بدن وارد شوند اما افراد کم تحرک معمولا در معرض ابتلا به آمبولی پا هستند. جوراب های ضد آمبولی می تواند به عنوان یک روش جهت پیشگیری از ابتلای این افراد به این بیماری باشد.

کاربرد جوراب آنتی آمبولی

جوراب آنتی آمبولی جهت استفاده در انسداد های شریانی و انسدادهای وریدی استفاده می شوند. جوراب های آنتی آمبولی برای پیشگیری و درمان انوع آمبولی ها در پا در اندازه های مختلف تولید می گردد. این جوراب ها در طرح های بالای ران و زیر زانو و در 6 سایز کوچک تا بسیار بزرگ تولید می گردد. بیماران با توجه به اندازه محیط پیشان می توانند جوراب مورد نظرشان را انتخاب کنند. این جوراب نیز یک جوراب فشار تدریجی است و جوراب های فشار تدریجی معمولا بیشترین فشار را در مچ پا و کمترین فشار را در ناحیه ران ایجاد می کنند تا به گردش جریان خون کمک کند.

 جوراب آنتی آمبولی همچنین می تواند برای درمان بیماری ترومبوز نیز استفاده گردد. ترومبوز همان ایجاد لخته به وسیله توده هایی با حنس های مختلف است. تنها تفاوت ترومبوز و آمبولی در این است که در بیماری ترومبوز توده های ایجاد شده در رگ ها یک جا تجمع کرده و سبب انسداد شریانی و وریدی می گردد. چنانچه توده های ایجاد شده در رگ ها در بدن شروع به حرکت کنند بیماری آمبولی را ایجاد می کنند. جوراب ضد آمبولی می تواند با اعمال فشار کم تا متوسط بر پا از ایجاد این توده ها پیشگیری کند. این جوراب باعث بهبودی گردش خون در بدن و کاهش لخته های خون و توده های تجمع یافته در رگ ها می شود.

 تفاوت جوراب واریس و جوراب آنتی آمبولی

جوراب های آنتی آمبولی با فشار های کم و خفیف تولید می شوند و فشار کمتری را به پا ارد می کنند. این جوراب ها معمولا به جهت پیشگیری از لخته شدن خون و کم به جریان بهتر گردش خون هستن. تفاوت جوراب واری و آنتی آمبولی در این است که جوراب های واریس معمولا در کلاس فشار 2 و یا 3 هستند و فشار تقریبا زیادی را به پا وارد می کنند. پزشک جوراب واریس را با توجه به میزان شدت بیماری و مقدار گشادی رگ ها تجویز می کنند. اما جوراب های ضد آمبولی برای افراد کم تحریک و بیماران بعد از جراحی تجویز می شوند که از ابتلا به آمبولی جلوگیری شود.

 

روش های پرداخت این محصول

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل ( فقط در تبریز)

روش های ارسال

  • ارسال با پست
  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با TPX

مشتریان این محصول، محصولات زیر را نیز خرید کرده اند